Flow Fitness Perform W9i Oak Roeitrainer - Uniek Waterweerstandsysteem - 19 Trainingsprogramma's - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Flow Fitness Perform W9i Oak Roeitrainer - Uniek Waterweerstandsysteem - 19 Trainingsprogramma's op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

D************@o********** 31-03-2023

Goede roeitrainer!

Goede roeitrainer! Een van de grootste voordelen van deze roeitrainer is de zeer stabiele constructie, waardoor je tijdens het roeien geen last hebt van wiebelen of wiegen.

Een ander groot voordeel van deze roeitrainer is de uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. In vergelijking met andere roeitrainer in dezelfde prijsklasse, biedt deze roeier alle functies die je nodig hebt voor een effectieve en plezierige training.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Constructie

s***************@h********** 31-03-2023

Een echte aanrader! Helaas ben ik een paar maand geleden door mijn rug gegaan en zit ik nu al 4 maanden thuis. Ik wou niet stilzitten en bedacht me dat ik iets wou hebben wat ik thuis kon gebruiken om fit te blijven. Toen ben ik op deze roeitrainer gekomen. Wat een top apparaat zeg! Ik zit er elke dag met een lach op! Met de verschillende weerstanden kan ik lekker licht trainen, of juist heel zwaar. Bedankt voor het mooie apparaat.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Goed voor revalidatie

F***************@o********** 31-03-2023

Fantastische roeitrainer

Fantastische roeitrainer die netjes is afgewerkt! De mooie oak kleur past mooi bij mijn interieur en het maakt vrijwel geen geluid. Enorm blij met mijn aankoop en inmiddels al 5 kilo’s kwijt!!

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Maakt geen lawaai
  • Diverse trainingsprogramma’s